Főoldal Inspirációk Tanulás Zenék Filmek Hobbi RSS

Mint alább írtam, 2016 a nyelvtanulás éve lesz.

Persze tanultam nyelvet pl. 2014-ben, de mindig csak úgy, hogy volt mellette fontosabb. Na most, ha letenném a záróvizsgát adóból, akkor a nyelvek lehetnének a legfontosabbak 2016-ban. Remélem így lesz!

Lehetőségek:

magántanár - nem zárom ki, de egyelőre nem, akkor már inkább csoportban, nem tudok, mit kezdeni egy tanárral, nem vagyok jó társaság, a csoportokban pedig mindig vannak egyéniségek

anki - szótanulásra - hát elég unalmas, főleg az a része, amikor pötyögöd be a szavakat, azt nem bírom cérnával, de hasznos - szavak tanulására

duolingo - beregisztráltam angol nyelven - először németre, de furcsa, mert olyan, mintha angolul tanulnék, aztán poénból ráálltam az oroszra - szerintem ez nálam meg fog bukni, a ciril betűk és a számítógépem miatt - ezt a két dolgot sajnos nem tudom összehozni, akkor már inkább könyvből kellene tanulni oroszul, szóval kár. Végül rábírtam magam, hogy elindítsam az angol ismétlését- magyarul, de inkább németül kellene, mert így olyan unalmas, vagyis olyan mintha magyarul tanulnék. De hogy megadjam magamnak a kezdő lökést, fontosnak tartom, hogy erről írjak itt, így lesz némi motivációm is. 

images.jpg

Az ünnepek alatt eljutottam angol-oroszból a 3. szintig (ciril betűs billentyűzet probléma), angol-németből a 8. szintig, magyar- angol csak 2. szint, uncsi.

 

Motivációk:

ha majd munkahelyváltásra szánom el magam - arra nagyon kellene, habár éppen még van kínálat idegen nyelv nélküli álláshirdetésből is, nem szeretnék ezrekkel vetélkedni egy munkáért

kedvenc ügyfelem - az amerikai(ak) (már írtam a nagy csalókról), de akkor meg nem lesz motivációm a munkahelyváltásra, szóval nem szabad kedvenc ügyfeleket tartani,  ezért ez nem motiváció

motiváció - az hogy beszéljek. nekem a nyelv az mindig szinte írást jelent, mert magyarul is zárkózott vagyok, ezt el kell hagyni 2016-ban

 

Egyéb problémák

Mindig is kevertem a német és az angol nyelvet. Egyszerűen mindkét nyelven jönnek a szavak és mondom is ha beszélek. Ezen túl kellene tennem magam és szerintem csakis úgy lennék erre képes, ha mindkét nyelvet alaposan tanulnám és gyakorolnám.

A bejegyzés trackback címe:

https://rubicon.blog.hu/api/trackback/id/tr328223768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása