Főoldal Inspirációk Tanulás Zenék Filmek Hobbi RSS

Wayward Pines még mindig

2016.09.25. 22:03

Még mindig látni a városban ezt a plakátot, persze csak itt-ott ottmaradt, ottfelejtették, valószínű nem adják sehol:

waywardpines_s2-691x1024.jpg

 

Emiatt, ha látom, még mindig foglalkoztat, főleg, hogy alig nézek mást azóta.

Tegnap például arra gondoltam, hogy én is pont így kapaszkodok egy szörny kezébe, nem tudom, miért és merre tartok, csak húz és húz. Meg ehhez hasonló haszontalanságok jutnak az eszembe erről az egészről. Hogy csak úgy vagyok, a kirepülés állapotában, elvesztettem a talajt és csak a szörny keze van, nincs más alattam az űr, előttem a semmi. Félek. Hogy mikor jön a landolás végre, nem tudom, és már aggaszt, mert mi van, sohase, nyilván sohase.

A bejegyzés trackback címe:

https://rubicon.blog.hu/api/trackback/id/tr4411743267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása