Főoldal Inspirációk Tanulás Zenék Filmek Hobbi RSS

2016

2016.12.28. 11:57

Mozgalmas évem volt 2016

2016.jpg

Tanulás

2016. februárban megszereztem a tanácsadói képesítést

2016. novemberben pedig ismét tanulásba fogtan - nemzetközi témában

Idegennyelv: idén a Xeropan számomra egy fontos részt képvisel az angol tanulásban, a németet hagyományos tanfolyamon gyakoroltam

 

Munka

Munkahelyet váltottam magasabb fizetésért és pozícióért.

Indítottam egy másik - szakmai blogot - de elég kevés időm van rá.

 

Könyv

Aki hatással volt rám: Asimov.

 

Sorozat

Westworld - egy sorozat amitől nem fordultam be.

Wayward Pines - egy sorozat, amitől befordultam.

 

Tanulság

A siker és annak korlátja egyaránt bennem rejlik.

A Westworld nyelvén szólva: az isteni hatalom nem egy felső hatalomtól ered, hanem a saját elménktől.

Számomra a saját korlátomat elsősorban a felejtés jelenti. Hogy hogyan fogok ezen túllépni, nem tudom.

 

Szerző: rub_icon

Szólj hozzá!

Címkék: 2016

A bejegyzés trackback címe:

https://rubicon.blog.hu/api/trackback/id/tr712077719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása