Főoldal Inspirációk Tanulás Zenék Filmek Hobbi RSS

2/9

2014.11.19. 22:56

A második vizsgát is letettem. A következő majd csak jövőre, valószínű majd valamikor februárban lesz. Végülis valamivel ki kell tölteni a képzés idejét, elsősorban előadásokkal és a maradék 7 vizsgával (ami valószínű valójában több lesz). Előreláthatóan 2016-ban végzek, ha minden sikerül és megérem.

Nem voltam most valami szorgalmas, nem ment a tanulás. Úgy indult, hogy volt kb. 250 oldal tanulnivaló, azt még lelkesen elkezdtem, aztán jöttek a ppt-k tömegei, abba pedig belefulladtam, nem bírtam elolvasni és elment a kedvem. Nem is volt önbizalmam emiatt, szóval csak négyest kaptam.

Ez a mostani képzés (adótanácsadó), amire járok, nagyon menő. Már facebook csoportunk is van, valamint a két korábban indult csoportnak is van, akik minket is bevettek, így van kiktől anyagot szerezni. Ennek az lett az eredménye, hogy míg eddig nem fb-ztem, most naponta megnézem, mit írogatnak a csoporttársaim, meg többiek.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rubicon.blog.hu/api/trackback/id/tr446917267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása