Főoldal Inspirációk Tanulás Zenék Filmek Hobbi RSS

Fitness

2016.12.28. 11:59

Jelenleg az életemben az egyik legjobb dolog a sport, ha jól számolom három éve kezdtem járni ebbe a fitness-terembe mondhatjuk, hogy a törzshelyem. Nagyon szeretem a csoportos órákat, semmi sem motivál annyira, mint hogy más emberekkel együtt szenvedhetek :) Otthon egyedül nem megy. Habár a mozgásigényem növekedése miatt már otthonra is beszereztem egy jógaszőnyeget, valamint a kedvenc eszközöm is kipipálva otthonra: a kettlebell golyó!

box5.jpg

Legújabb szerelmem azonban a box! De már ezt is lassan egy éve űzöm, igaz nem túl nagy gyakorisággal, mivel annyiféle edzés már csak az időhiány miatt sem fér bele. Hogy mit szeretek benne? Elsősorban azt az energiát, amit ott kiadhatok magamból. Őszintén, én a belső dühömet is csak ott tudom kiadni. Olyan típus vagyok, aki magába fojtja a dolgokat, a konfliktusokat kerülöm, sőt sehogyan sem kezelem, csakis elfojtással - és erre ad valamennyi enyhítést a box. Amikor minden erőmmel odacsapok, nem szoktam olyan emberekre gondolni, akiket utálok, nem is igen van ilyen, hanem akik esetleg valamivel hátráltatnak, vagy úgy érzem, hogy nem őszinték velem. Gyakran gondolok  a saját hibáimra is, egyszóval magamra vagyok dühös - és ha igazán dühös vagyok, annak mindig az az eredménye, hogy megdicsér az edző, mert erősen ütök.

Motiváló képek a tovább mögött:

box7.jpg

box8.jpg

box.jpg

box2.jpgbox3.jpg

box4.jpg

 box6.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://rubicon.blog.hu/api/trackback/id/tr2311813659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2016.12.28. 22:11:30

Most nagyon "eredeti" leszek:
Sport nélkül lehet élni, de nem érdemes.:)
süti beállítások módosítása