Főoldal Inspirációk Tanulás Zenék Filmek Hobbi RSS

 

Negyedike

Munka. Nem haladtam, mindenbe belekaptam, jöttek a telefonok, emailek, semmit sem tudtam igazán befejezni, amit terveztem.

Rossz kedvem van, a felmondáson agyalok, hisztizek. Ez nem az én napom. Ez nem az év eleje miatt van, hanem van ez az összeszorító érzés a mellkasomban folyamatosan, nem múlik.

 

Ötödike

 

Folytatódik a rossz-nap sorozat, hiszti,depresszió, elvonulok, mert szorít a mellkasom, szerencsére csak 14-ig dolgozom, a  suli miatt. Tehát délután iskola, ez azért feldob némileg. Az új tanár élete az alkohol körül forog, szenvedélyes alkoholgyűjtő, mikor azt mondja már csak 2 percet beszél még egy óráig nyomja a különböző alkoholokról.

Óra után még elértem az esti fél kilences edzést, így legalább jól zártam a péntek estét.

 

Hatodika

Szombat, önkénteskedés, ebéd az állatkertben, séta a szabad levegőn, beszélgetés - olyan vagyok, mint egy igazi ember. Délután átmegyek robotba - munka éjfélig - de azért szuper, nyugi az irodában, végre egyedül.

 

Hetedike, Vasárnap

Korán kelés, cross edzés. "Kedvenc haverom" ilyenkor nem jár, és ma pont alkalmam nyílt megismerkedni egy másik sráccal. Lehet, hogy ebben az évben rám jön a társalgás idegenekkel?

Aztán bevásárlás az ebédre. Délután a nagy lustálkodás, angolozással az ágyban.

Megnéztem az Ida című művészfilmet, egészen lekötött, mostanában pedig alig érdekel film.

Este Jared Letot hallgatom. Néhol egész tinilányos, de mindegy. Az emosakat azért inkább ignorálom, most az nem kell.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rubicon.blog.hu/api/trackback/id/tr2313557469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása