Főoldal Inspirációk Tanulás Zenék Filmek Hobbi RSS

2014

2015.01.07. 22:10

Boldog Új Évet!

Már szinte mindenki lezárta és értékelte 2014-et, én még szinte észre sem vettem, hogy új év van. Persze én még a decemberi és a múlt évi munkával leszek elfoglalva egy darabig és talán emiatt, fogjuk rá, de nem is vagyok az az újévezős típus, a szilveszterhez pedig úgy állok, mint a kutyák és a macskák.

Nem is tettem újévi fogadalmat, de csak azt tudom mondani, hogy ott folytatom (kell folytatnom), ahol abbahagytam :)

2014-ben elvégeztem a főiskolát januárban, és a tanfolyamot márciusban, de ezek annyira az év elején voltak, hogy már nem friss élmények. Nem is nevezném egyiket sem eredménynek, ezek szükséges dolgok voltak, ahhoz, hogy legyen fogalma annak a szónak, hogy jövő és változás a munka világában. Persze nem a munka jelenti a célt és ezért is ezek nem eredmények. Főleg mert nem is tudom pontosan, mit jelent a cél, nekem valószínű vagy nincs, vagy más lesz,mint másoknak. (Ez nem hangzik jól, át is térek egy másik témára - alább).

A Karácsony egyben évforduló is, most voltam 1 éves önkéntes munkaerő az állatoknál :)

 

kep_264.jpg

 

kep_049.jpg

 

Most egyébként "az egyik nehéz vizsgámra próbálok készülni", ami 4 hét múlva lesz. Mivel nem fogok szabira menni, most már el kell kezdenem, mert hétvégén sincs mindig időm.

De azért nekem még mindig a kedvenc iskolám marad a főiskola, lehet, mert túl rövid volt és annak ellenére, hogy az utolsó félévre alig bírtam bejárni, ez volt a legjobb iskolám. Vasárnap egyébként azt álmodtam, hogy ott vagyok és nagyon megnyugtató érzéssel ébredtem.

Most persze nem vagyok nyugodt. Az év végi zárás egyébként engem nem készítene ki alapvetően, mert nagyon türelmes vagyok, vagy inkább annak tűnök (mert olyan félholt magamnakvalónak nevezhetem magam), de most különösen stresszelnek.  A másik, hogy nem tudom, milyen lehet, nem rólam van szó, de milyen lehet, ha el kell valakinek hagyni egy jó állást és költözni is. Szerintem olyan rossz, nekem egész nap fáj a mellkasom, pedig nem velem történik és nem is tudom, lehet pozitív oka is, lehet jó is, erre kellene gondolni, de nekem ilyen félresikerült beleérzőképességem van.

És 2 pozitív dolog a végére. Az unalmas gyógytorna után, most már rendesen sportolok :)

Ez a videó volt az, mi miatt most már ide járok :) Mindenki azt mondja, hogy nem illik hozzám, mert olyan kis nyamvadt, törékeny vagyok, de még nem haltam meg tőle.

 

 

 A másik sportomról nincs videó, de a spinning nagy kedvencem.

 

 

Szerző: rub_icon

Szólj hozzá!

Címkék: 2014

A bejegyzés trackback címe:

https://rubicon.blog.hu/api/trackback/id/tr907051843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása