Főoldal Inspirációk Tanulás Zenék Filmek Hobbi RSS

A Terror

2018.12.28. 18:56

Ez a Terror egy olyan sorozat, amit az első rész után azt gondoltam, nem akarom nézni, de érdekel, és nem is a sorozat, hanem a történet, hogy mi lett az emberekkel és miért. De közben meg nagyon nem akartam nézni és mégis néztem, amennyire bírtam. És nem is csak ez a borzalmas, hanem az, hogy nincs menekvés, sem a szereplőknek, sem nekem, már beépült a gondolataimba, észrevétlenül mindig ott van valami kis morzsa, hogy még egy cikknek és még egy cikknek még utána nézzek, hogy mi is történt és miért, és milyen lehetett.

 

Azt mondták, hogy négy téllel azelőtt más inuitok 40 kob-lu-nával találkoztak, akik egy csónakot vonszoltak magukkal dél felé. A vezetőjük egy magas és erőteljes testalkatú ember volt, távcsővel. Gesztusokkal kommunikáltak, s elmondták, hogy a hajóikat összeroppantotta a jég, ezért délre tartanak, remélve, hogy elejthetnek néhány rénszarvast. Amikor a következő tavasszal az inuitok visszatértek, 30 tetemet találtak a szárazföldön, s további 5-öt egy szigeten, egyeseket sátrakban, másokat kint, ismét másokat egy felfordult csónak alatt.

Ezen felül, még mint a fenti idézet is mutatja, a leírások szövegére is sokat gondolok, megnéztem a festményeket, rézkarcokat képeket, amiket a tragédiáról készítettek. De most már elég volt, szeretném kicsit elfelejteni, nem volt ez a sorozat jó ötlet így az ünnepekre, belátom, mert nagyon megrázott a tengerészek sorsa.

Idén olvastam Dan Simmonstól a Hyperiont, de most ezt a könyvét nem tudnám bevállalni, holott tökéletesen értem a buzgalmát, amiért erről könyvet írt, én már így is túlságosan belemerültem ebbe, nem kellene.

Szerző: rub_icon

Szólj hozzá!

Címkék: sorozat

A bejegyzés trackback címe:

https://rubicon.blog.hu/api/trackback/id/tr2714519438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása