Főoldal Inspirációk Tanulás Zenék Filmek Hobbi RSS

A Business Insider szakértői szerint az alábbi 5 kérdés átnézése után már reálisabb képet kaphatunk eddigi eredményeinkről, és ezek alapján el is kezdhetjük tervezni a jövő évet. Ne feledjük, fő az őszinteség!

Ezt a cikket a nagy álláskeresős oldalról kaptam egy hírlevélben.

Íme az 5 kérdés kiegészítve a saját válaszaimmal:

 

1. Milyen karrier célokat értünk el az idén? 

Végül is, amit kitűztem, nagyjából elértem és ennyi, lehet nem tűztem ki eleget. Nem érzek semmit. Csak ezt a nemzetközi fokozatot tűztem ki és azt, hogy a lehető legtöbb önállóságra törekszem a munkában. Szerintem nálam önállóbb alkalmazott jelenleg nincs a cégnél.

 

2. Sikerült új készségekre szert tennem? 

Hogyne, csak az a baj, hogy ebből keveset használok.

 

3. Ha egyetlen dolgot változtathatnánk abban, ami az idén a munkahelyen történt, mi lenne az? 

Nem túlóráznék.

 

4. Örömmel végeztem a munkám? 

Igen. De sajnos azt veszem észre, hogy az életem elől menekülök a munkába.

 

5. Mit szeretnénk elérni a következő évben és hogyan fogjuk azt megvalósítani?

Sokkal több fizetést akarok - és kevesebbet dolgozni :) Bár a pénz nem tesz boldoggá, de ezt a célt tűztem ki, mert jó lenne ha értékelnék a munkámat. A megvalósítást úgy kezdtem, hogy megmondtam a főnökömnek, kevésnek tartom a fizetésem é túl soknak a munkám :( Ő erre azt mondta, hogy ő szeretné emelni - pár év múlva. Itt faarccal néztem és arra gondoltam, de hát hol leszek én pár év múlva?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rubicon.blog.hu/api/trackback/id/tr613535007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása