Főoldal Inspirációk Tanulás Zenék Filmek Hobbi RSS

2015

2015.12.31. 10:19

2015-re az volt a terv, hogy folytatok mindent, amit 2014-ben elkezdtem:

 

1. a tanulás

Ez így is ment, letettem minden kiírt vizsgát, így remélem 2016-ban leteszem a záróvizsgát is.

A nyelvtanulás viszont nem ment, de majd akkor 2016 éve a nyelvtanulásé lesz!

 

2. önkéntes munka

Összesen 24 alkalommal önkénteskedtem, vagyis jóval több időt foglalkoztam vele, mint 2014-ben. 

2016-ban legalább tartani szeretném ezt a mennyiséget, de inkább fokozni.

 

3. munka

2015 év elejét rögtön egy munkahelyváltással kezdtem, ami egyrészt jó döntés volt szakmai fejlődés terén. Egyéb okokból nem vagyok teljesen elégedett és elő is fordult párszor, hogy nagy volt a kísértés a felmondásra, de végül is maradtam. 

2016-ban is nyitott leszek minden fejlődési lehetőségre, remélem lesz ilyen.

Viszont néhány ügyfelet nagyon szeretek, annak ellenére, hogy nem kellene így kötődnöm.

 

4. sport

A sportolást sikerült végig folytatnom 2015-ben, bár decemberre megritkult a vizsgák miatt, heti 1-re, de ez pont elég ok arra, hogy a januárt heti 3 edzéssel indítsam. Most nagyon hiányzik. 

Annyi változás történt, hogy a spinninget részben hátrahagytam és inkább a kettlebellre koncentráltam, de bejön a cross training is.

 

5. szabadidő

Nos, hát erre is szántam időt. Ha jól emlékszem, háromszor voltam moziban, az utolsó kettő alkalom a vizsgák után volt, decemberben, így megnéztem az új Star Warst és a Mentőexpedíciót is. Szóval még mindig szeretem a sci-fiket, de láttam idén a Vasembert is. A Liza a rókatündért is megnéztem, de csak otthon.

Sorozatok terén az idei nagy kedvencem a Show Me a Hero volt. 

Szokásos kedvencem a The Americans és már a The Affair is (de az ideit már untam), aztán néztem a Wayward Pinest, a The Walking Deadet (szerintem egyre rosszabb ez is). A Homelandre idén nem maradt időm. A The Astronaut Wives Club is megvolt, mert mégiscsak űrhajós.

A könyveket nem sorolom, idén kezdtem el használni ebook-olvasót (vagy még 2014-ben?) így most már bárhol bármit olvashatok.

 

Nagyjából ennyi jut eszembe az évről :)

Kimaradt idén az utazás, de ha 2016-ban nem leszek túl fukar magammal, akkor a vizsgák letétele után - szeretnék teljesen egyedül elindulni külföldre legalább egy pár nap erejéig.

Szerző: rub_icon

Szólj hozzá!

Címkék: 2015

A bejegyzés trackback címe:

https://rubicon.blog.hu/api/trackback/id/tr338215880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása