Főoldal Inspirációk Tanulás Zenék Filmek Hobbi RSS

Halloween

2014.11.19. 22:27

December óta összesen 18-szor voltam az Állatkertben, a tizenkilencedik alkalom a Halloween Parti volt (ja, de ez nem is az Állatkertben, hanem a hozzá csatolt Holnemvolt Parkban, mindegy, nekem ugyanaz). Nem volt túl sok energiám, de mivel még sosem voltam Halloween Partin, ezt nem hagyhattam ki. Nem mellesleg, engem szurikátákkal bármire rá lehet venni, hát még a bébi szurikátákkal! Persze a szurikátákat nem láttam a partin élőben, csak a plakátokon, hiszen ők nyilván aludtak már:

141010_Zoo_Halloween_Plakat_WEB.jpg

 

Azt hittem Budapesten félelmetes hangulat lesz 31-én, ez nem így volt. Odafelé mindössze egy zombival futottam össze a Keletinél. A Hősök Terétől már más volt a helyzet, onnantól töktől kezdve vámpírig több jelmezt is láttam. Mindenki a Holnemvolt Parka ment.

A Holnemvolt Park napközben is érdekes, így sötétedés után pedig tökéletes Halloween Parti-helyszín, márcsak a homályban kivehető figurak miatt is. Az Állatkert dolgozói emellett még számtalan töklámpással világították meg a területet.

Ezeket a lovakat én is kipróbáltam. Nem is kell ugye magaráznom, milyen bizarr látványt keltenek ezek az "antik" lovak, az erős mesterséges fényben (talán nem csak halloweenkor; a fotó a cinkről van, a képen szereplők most nem voltak ott).

nsxuguuka3choa2udcqo.jpg

Hatalmas tömeg és meglehetősen hideg is volt egyébként, így a hullámvasutat ismét kihagytam, majd jövőre, vagy, ha nem kell egyszer sorbaállni, feltétlen kipróbálom. A dzsungelvasúton viszont már másodszor voltam, a cinknek nem tetszett annyira, szerintem meg nagyon jó az, és legalább nem volt nagy sor. János Vitézt most nem néztem meg, mert nemrég láttam, de a mellette levő "életre kelt mesealakokat" igen (nem emlékszem, milyen címen fut). A János Vitéz mellett van és a gyerekeknek iszonyat félemetes, a felnőttek csak óvatosan végigmennek. A visítozó gyerekek azonban számomra is félelmetesek voltak.

A bejegyzés trackback címe:

https://rubicon.blog.hu/api/trackback/id/tr556917165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása