Főoldal Inspirációk Tanulás Zenék Filmek Hobbi RSS

Utolsó vizsga

2014.03.28. 20:55

A záróvizsga is lement a mérlegképesen, ez a tanfolyam is gyorsan véget ért, még fel sem tudom fogni, hogy már nincs betáblázva minden percem.

A szóbelire kb. 3 hetet tanultam és jól beosztottam, hogy minden este megtanuljak pár oldalt a munkaidő után. Ezzel a módszerrel, mire végig értem a tételeken, gyakorlatilag elfelejtettem az elejét. De semmiképp sem akartam szabadságra menni a tanulás kedvéért. Így végül alig aludtam a vége felé és nagyon vártam, hogy letudjam ezt az egészet. Utálok vizsgázni, de most elég jó hangulat volt, még annak ellenére is, hogy nem mindenkinek sikerült.

A vizsga után még elmentem a főisolára is, hogy átvegyem a diplomámat és aztán hazajöttem és csak akkor éreztem, milyen kimerült vagyok. Úgy el is aludtam, ahogy rég nem, mikor felébredtem nem emlékeztem semmire, mindenféle zavaros gondolataim voltak egy darabig. Most pedig megnézem, mi ez a True Detective...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rubicon.blog.hu/api/trackback/id/tr215883748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása