Főoldal Inspirációk Tanulás Zenék Filmek Hobbi RSS

1/9

2014.10.17. 22:29

1/9 mint cím, ez az akar lenni, hogy egy lépést tettem a mostani képzésben, amin részt veszek, hogy szakember legyek, vagyis megvan az első vizsgám!

Amire egyébként úgy készültem többek között, hogy - szóval elég unalmas volt -  tehát a tételek olvasása közben szétszedtem a laptopom billentyűzetét, kitakarítottam és újra összeraktam. Na ez nem sikerült a legjobban, néhány billentyű nem működik, pl. az ü az elég nehezen, az enterről nem is beszélve stb-stb. Szóval mostantól még az eddiginél is több helyesírási hibám lesz. (Eddig azért volt hibám, mert a portól beragadtak a gombok). Korábban mindig porszívóztam a bill-t, de nem volt túl hatékony, meg néha beszívott egy-egy gombot. Szóval ezt a laptopot már jól elcsesztem a tisztasági mániámmal. De most egyébként tiszta, ez tetszik.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rubicon.blog.hu/api/trackback/id/tr566803699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása