Főoldal Inspirációk Tanulás Zenék Filmek Hobbi RSS

3/9

2015.03.23. 22:35

 

Már elég rég vizsgáztam, de csak most tudtam, hogy sikerült. Ez nem valami lassúsági rekordkísérlet volt, a tanárunk meglehetősen lassan javít állítólag más esetben is, vagy nincs ideje. Mindegy, szinte már el is felejtettem, hogy túl vagyok egy újabb vizsgán, amire megint nem volt nagy türelmem készülni.

Ehelyett például voltam ezen a Murakami "találkozón", ahol leírom Murakami nem volt ott (mert mindenki ezt kérdezi)...

Itt ülök az első sorban,mintha aludnék, igazából alhatnék, mert túlóráztam is előtte, mégis elég korán érkeztem, még szinte kihalt volt a hely, de aztán 10 perc múlva kiderült, hogy van még Bp-en rajtam kívül vagy 100 ember, aki szereti Murakamit.

Ez még a vizsga előtt, igazából Karácsony előtt volt, már 3 hónapja, ilyen gyorsan telik az idő, azóta levágattam a hajam és már megint vissza is nőtt.

Schell Judit felolvasott két novellát, két szakértő beszélt Murakamiról a kiadó részéről, meg egy japán teáról szóló előadás is volt. Murakami helyett egy japán művész jött el, és dedikált is, ha valaki igényelte (én nem álltam ezért sorba, mert elég késő volt már és álmos voltam).

 

murakami_nap.jpg

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rubicon.blog.hu/api/trackback/id/tr847298561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása