Főoldal Inspirációk Tanulás Zenék Filmek Hobbi RSS

Számvitel óra 1-2

2015.04.08. 21:57

Ma egy kicsivel korábban indultam el munka után, mert számvitel elmélet óra volt. Nyilván egész nap "számviteleztem" hiszen készülök a könyvvizsgálatra (ez egy nehéz, de izgalmas időszak, engem leszögez, hogy kijöjjön végre a 3892), de a számvitel órákon mindig olyan dolgokról (is) van szó, amit tudok, vagy nem tudok, de nagyrészt a munkában nem használok.

Az új tanárunk nagy lendülettel beszél, közben történeteket is, és magáról is. Például azt mondja: "a mérleg forrás oldala a vagyont eredet szerint csoportosítja ... az Eredet ..az egy nagyon jó film, látták?"

És még ezt "én egyébként a ME-n végeztem az egyetemet, a közgázt és a műszakisok lenéztek minket". Erre valaki megszólalt hátul: "én is oda jártam, de jogra, és igen a műszakisok mindenkit lenéztek".

Egyszóval ott reklámozni nem fogom, hogy eredetileg én is műszakis vagyok. Eszembe jutott, hogy nálunk is az volt az egyetemen - inkább a felsőbb éveseknél - hogy arra tanítottak, a mi karunk mindegyiknél előrébb való. Aztán mivel az én baráti körömben ez nem volt mérvadó és igazán később sose tűnt fel, hogy így lenne, de hát nyilván vannak műszakisok, akik lenéznek másokat, ha mondják.

A közgázosoknak azonban nem kellene aggódniuk emiatt. Mert a műszakisok egy része egyáltalán nem ért a pénzhez. Nálunk például az egyetemen divat volt nem érteni a pénzhez, meg sokminden más is, utólag vicces dolgok is. Úgy élni, mint egy hajléktalan (ez nem annyira vicces), nyáron az uszodában aludni, ernyőt sose használni, akármennyire esik, idióta szövegű nótákat tudni, szakszavakat használni oda nem illő helyzetekben.

És ki tudja, mi még, mára lényegtelenné vált dolgok.

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rubicon.blog.hu/api/trackback/id/tr47351868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása