Főoldal Inspirációk Tanulás Zenék Filmek Hobbi RSS

Halt and Catch Fire, The Fall

2014.09.29. 21:18

A Halt and catch fire-t megnéztem kb. egy hét alatt, és aztán tegnap újranéztem a Zuhanást.

A sorozat meglehetősen érdekes, de a vége vagy nem elég jó, vagy én meguntam. Azért az utolsó percek tetszettek, de az epizód lehangolt, és valljuk be, úgy az egész a világ. Ezek az emberek rengeteget dolgoztak, valamiért, ami valószínűleg nem érte meg hosszú távon. De a készítők jól érzik a dolgot, az ő világuk is ilyen, ki beszél mondjuk az 5 évvel ezelőtti filmek/sorozatok többségéről?

Nekem ez a 10 rész is elég lenne, de lesz folytatás. Lee Pace marketinges benne, nem szeretném, ha nem láttam volna már tőle mást. Például a Zuhanást többször is.

 

 

A Zuhanásról sokan mondják, hogy szép, de semmi egyéb. Érdekes, én 2-3 évente, ha újra látom, és sok jelenetre már nem is emlékszem, ekkor az egész annyira frissen tud hatni és mindig nagyon tetszik, olyan esztétikus és mesebeli. A történet pedig amellett, hogy a váza kifejezetten depressziós, benne a mese gyakran kedves és vicces. Semmiképp sem üres.

Lassan ez lesz a kedvenc filmem, ahogy egyre közelebb kerülök hozzá. Lee Pace egy bénult karaktert testesít meg, akárhogy is.

 

Amire biztos mindenki emlékszik (és a Beethoven darabra is):

A bejegyzés trackback címe:

https://rubicon.blog.hu/api/trackback/id/tr226745069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása