Főoldal Inspirációk Tanulás Zenék Filmek Hobbi RSS

Ebay cukiságok

2014.05.09. 22:12

Már egy éve nem rendeltem az ebayről, mert nem volt kedvem nézelődni az oldalon és nem is volt szükségem semmire. Most is meglennék nélkülük, de találtam néhány hasznos, haszontalan, cuki és giccses dolgot. Talán rendelek.

Táskák

Ez a rókás hátizsák a kedvencem, már másfél éve (nekem barna színben van). Arra gondoltam, megveszem a kisebb párját is.

7.JPG

A kisebb párja:

8.JPG

14.JPG

Közben megláttam ezeket itt alább (eléggé furák).

15.jpg

12.jpg

 

Állatfejek tubusokra. Ezeket random lehet rendelni, nem találtam olyat, ahol választani lehet. Majd meglátjuk, mi lesz a csomagban, ha egyáltalán megérkezik.

5.jpg

6.jpg

Bögre melegítő, ami USB-vel csatlakozik a géphez. Pont az ebayen nincs belőle eléggé cuki, de lehet sima gyárit rendelni olcsón. A cukit egy másik oldalról szerezhetjük be:

3.jpg1_1.jpg

Szerző: rub_icon

Szólj hozzá!

Címkék: egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://rubicon.blog.hu/api/trackback/id/tr616146173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása